Játékok
keresésmenumenumenu
lego logo
Játékok
Mesehősök Ajánlott termékek Újdonságok
(+36) 20 591 9896
0 
0 
theme

Splash attack

Fiúknak és lányoknak, 6 éves kortól
Színes halacskák úszkálnak békésen az éhes, vörös piranhák között. Két kockával dobunk:...
Termékkód:GMGIG10127
Gyártó:Gigamic
Játékosok:2-4 játékos
Készlet: utolsó forgalmazott ár: 4 990 Ft

Splash attack ár/ismertető

Splash attack ár: 4 990Ft. Színes halacskák úszkálnak békésen az éhes, vörös piranhák között. Két kockával dobunk: az egyik a keresendő hal színét, a másik a mintáját jelzi. A játékosok szélsebesen igyekeznek a megfelelő halra lecsapni, vagy elkapni a piranhát. A halakat kifoghatjuk, megehetjük (átfordítva halcsontváz-mintájú oldalukra őket) vagy visszadobhatjuk a tóba. Az nyer, aki elsőként elfogyaszt 3 halat!

A JÁTÉK CÉLJA
A játék célja, hogy „ELKAPJUNK”, majd „MEGEGYÜNK” három halat.

ELŐKÉSZÜLETEK
Helyezzük a kilenc színes halat a halcsontvázas oldalával lefelé az asztalra. Helyezzük az éhes vörös piranhát a halraj közepébe.

A JÁTÉK MENETE
Döntsük el, melyik játékos kezd. Amelyik játékoson a sor, dob mindkét dobókockával. Minden játékos gyorsan megpróbál „ELKAPNI” egy olyan halat, amely a dobásnak megfelel PL. HA AZ EGYIK KOCKÁN KÉK SZÍN LÁTHATÓ, A MÁSIKON PEDIG NÉGYZETFORMA, AKKOR AZT A KÉK HALAT KELL ELKAPNI, AMELYEN NÉGYZET FORMÁJÚ PIKKELYEK VANNAK!
Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi a játékos maga elé. Az a játékos, aki az előbb dobott, továbbadja a kockát a következőnek, aki szintén dob a két kockával. Ismét minden játékos megpróbálja elkapni a megfelelő halat. Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi maga elé az a játékos, aki elkapta. AZONBAN ha a kocka olyan halat mutat, amelyet már valaki elkapott, a játékosnak el kell kiáltania magát: „CSOBBANÁS!”, és a többiek előtt el meg kell ragadnia a vörös piranhát! Ha sikerrel járt, az „elkapott halat” felfordítja, hogy most már a csontváza legyen látható. Ezt a halat sikerült „MEGENNIE”, így már ahhoz a játékoshoz tartozik.
De ha BÁRMELYIK MÁSIK játékos fogta meg először az éhes vörös piranhát, az „elkapott” hal visszakerül a játékba.
FIGYELEM: BÁRMELYIK JÁTÉKOS ELKIÁLTHATJA MAGÁT, HOGY „CSOBBANÁS!”, HA LÁTJA, HOGY EGY MÁR ELKAPOTT HAL JELLEMZŐIT MUTATJÁK A DOBÓKOCKÁK.
FIGYELEM: HA EGY TÚLBUZGÓ JÁTÉKOS OLYANKOR FOGJA MEG A VÖRÖS PIRANHÁT, AMIKOR A KOCKÁK EGY MÁR MEGEVETT HALAT MUTATNAK, ANNAK A JÁTÉKOSNAK VISSZA KELL DOBNIA A JÁTÉKBA EGY HALAT. HA NINCS NÁLA HAL, AKKOR SEMMI NEM TÖRTÉNIK.

A JÁTÉK VÉGE
A játéknak vége, ha egy játékos megfog, majd „meg is eszik” három halat, amivel megnyeri a játékot.

GYORS JÁTÉK
A fiatalabb játékosok játszhatnak úgy is, hogy rögtön felfordítják az elkapott halakat (hogy azonnal látható legyen a halcsontváz), és aki három halat összegyűjt, megnyeri a játékot.

Kiemelten fejlesztett készségek:
? memória ? reflex

Splash attack kapcsolódó termékek

Népszerű a vásárlók körében