Szállítás és átvétel
Személyes átvétel
Személyes átvétel Budapesten a 11.kerületben, a Kelenföld városközpontnál lehetséges üzletünk nyitvatartási idejében!
Szállítási lehetőségek
FONTOS Információ: Az ingyenes szállítás megszűnt! 2020.07.01-től sajnos a szállítóink díjemelése miatt az ingyenes kiszállítás lehetőségét meg kellett szüntetnünk, ezért semmilyen értékhatár mellett nem tudjuk biztosítani az ingyenes kiszállítást.
Szállítási nap kérése: Ha szállítási napot szeretne választani, illetve egy adott napon szeretné megkapni a csomagot - kérjük jelezze ezt nekünk a kosár megjegyzés részében!
Házhozszállítással
- Express One futár: 1 750 Ft (átfutás 1 munkanap)
- DPD futár: 2 990 Ft (átfutás 2-3 munkanap)
- GLS futár: 1 750 Ft (átfutás 1 munkanap)
- Postai levél: 1 090 Ft (átfutás 5-6 munkanap)
- MPL: 1 990 Ft (átfutás 5-6 munkanap)
Csomagpontra
- Foxpost csomagautomata (maximális mérete a csomagnak: 61cm x 35cm x 60cm): 1 050 Ft (átfutás 2-3 munkanap) (Csak bankkártyás fizetés lehetséges!)
- Posta Pont: 990 Ft (átfutás 5-6 munkanap)
- GLS csomagpont: 990 Ft (átfutás 1 munkanap)
- PickPack Pont: 1 090 Ft - ÁTMENETILEG SZÜNETEL! (átfutás 2-3 munkanap)
FONTOS információ: Kiszállítás esetén az utánvétes fizetés díja 550,- Ft, bankkártyás fizetés esetén is.
A megrendelést követően emailben értesítjük, ha átadtuk a csomagot a szállítónak!
Külföldi szállítás esetén további díjat számítunk fel.
Postai úton csak a Pick a Brick /minifigura termékek szállítása lehetséges, ajánlott levélként.
Csak sértetlen dobozt vegyen át! Ne vegyen át olyan dobozt ami sérült!
A szállítás alatt keletkezett sérülésekért nem vállalunk felelősséget, ezért mindenképpen átvétel előtt ellenőrízzék a termék állapotát, s ha azt nem megfelelőnek találják, a terméket ne vegyék át.
A LEGO Csoport a gyártás, szállítás és eladás során több kontrollponttal dolgozik. Az egyes termékek útját és súlyát a teljes eladási folyamat során nyomon követi és ellenőrzi. A termék vásárlásánál, amikor a terméket átveszi (futártól, boltban), kérjük ellenőrizze a doboz és a csomagolás sértetlenségét! Az átvétellel egyben igazolja, hogy sértetlen dobozt vett át – az átvétel után a doboz tartalmára vonatkozó garanciális, csere és egyéb igények nem teljesíthetőek.
Express One futár
Telefon: +36 1 8 777 400 +36 1 8 777 444
email: ugyfelszolgalat@expressone.hu
GLS futár
Telefon: 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660
Az ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 - 20.00 óra között működik.
Foxpost automaták
https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/
Telefon: 06-1-999-0-369
Hétfőtől péntekig, 8-20 óra között várjuk hívásodat.
GLS csomagpontok
https://gls-group.eu/HU/hu/depo-gls-csomagpont-kereses
Telefon: +36 1 802 0265
Az ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 - 20.00 óra között működik.
PickPackPontok
http://www.pickpackpont.hu/#map
email: pickpackpont@sprinter.hu
telefon: 06/1 803-6300
H-P 8:00- 20:00
Ügyeleti Mobil:
telefon 06-30/619-3070
H-P: 20:00 - 22:00
Sz-V: 10:00 - 12:00
Csomagolás
Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.
A megrendelés lemondása
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Minden munkanap 14:00-ig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a futárszolgálatnak. Kérjük a csomagok státuszáról telefonon érdeklődjenek. Ellállási szándékát ügyfélszolgálatunkon jelezheti a 06 20 544 70 36 -os telefonszámon. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.
A vásárlástól való elállás
Erről a 17/1999. (II.5.) számú és a Kormány 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet rendelkezik. Webáruházunkban történő megrendelés és annak visszaigazolása magyar nyelven történik.
A megrendeléssel és visszaigazolással kapcsolatos szerződéskötés nem minősül írásban kötött szerződésnek, a szerződés nem kerül iktatásra és utólag nem lesz hozzáférhető.
Amennyiben a 17/1999.(II. 5.) és a Kormány 45/2014. (II. 26.) hatálya alá tartozó szerződéses vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:
A vásárló, az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó elállási jogát termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg az írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tizennégy (14) naptári nap elteltéig, legfeljebb a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Kérjük, hogy a terméket eredeti, sértetlen állapotban, gyári dobozban és kiegészítőivel, bizonylattal (ezzel történik a tőlünk történő vásárlás tényének igazolása), számlával együtt visszajuttatni szíveskedjenek üzletünkbe.
A fogyasztót terheli a termék visszajuttatásának költsége (szállítási, ill. utazási költségek).
A termék visszaküldését kérjük, hogy postai csomagként, ill. utánvétes csomagként ne küldjék el! Kérjük, hogy a termékeket személyesen, vagy valamely futárszolgálattal juttassák vissza. Cégünk a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.
Amennyiben a visszaküldött árucikk sérült, vagy a rendeltetésszerű használat mértékénél viseletesebb állapotban van, a GD Betrieb Kft. polgári eljárás útján érvényesíti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A megrendelő elállási jogát a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 5. §-ban foglalt esetekben nem gyakorolhatja. Az elállási jog gyakorlása során a megrendelő a jóhiszeműség és tisztesség követelményeinek megfelelően köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni. Az elállási jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez. Joggal való visszaélésnek minősül a jog gyakorlása, ha az a jog társadalmi rendeltetésével össze nem férő célra irányul, különösen, ha a nemzetgazdaság megkárosítására, személyek zaklatására, jogaik és törvényes érdekeik csorbítására vagy illetéktelen előnyök szerzésére vezetne. (Polgári törvénykönyv 5. §)